Thursday, June 18, 2009

Kawan....

Kawan ni ada macam2 jenis... kawan sejati, kawan baik, kawan yang sekadar kawan, teman tapi mesra, dan macam2 lagi istilah kawan. Tp sekarang ni bukan nak cakap pasal jenis2 kawan.. just nak citer pasal kawan saya yang sorang ni. Ntah kenapa tiba2 teringat pasal dia. Saya kenal dia ni coz sama2 kerja suatu ketika dulu. Nak jadi cerita, jadi teman sewa rumah sekali... ntah macamana berkongsi 2-3 minat yang sama. Umur kitorang berbeza, dia lebih tua daripada saya... beza dalam 7-8 thn jugak. Tp kitorang boleh ngam.

Nak citer pengalaman manis berkawan ngan dia ni banyak... boleh buat buku rasanya. Mungkin akan cerita sedikit demi sedikit, tapi bukan sekarang. Nantilah, kena flashback baru boleh tulis dalam ni.

Sekarang ni dia dah sukses... dapat kerja karier yang diimpikan, dah beli rumah, dah beli kereta, dah boleh bawak pun kereta. Masa duduk sekali ngan saya 5 tahun dahulu, driving lesen tu cuma buat perhiasan jer. Tp sekarang dah boleh tunjuk kat polis, kalau kena mintak laaa...

Kawan, saya doakan kebahagiaan anda... sentiasa... dimana2.... walau dengan siapa...

No comments:

Post a Comment